Bra start på dagen...

Är en kopp kaffe ute i solen:)


Sommar,sommar,sommar :love:

Jag gick upp kl 4:15 imorse (pollen) det gick bara inte att sova,plockade undan lite av det som jag inte orkade igår kväll ''så nu slapp jag det nu :-D''

Packade ihop badkläder till mina älskade barn,fy tusan vad jag saknar dem idag ( men jag vet att de har så kul på dagis allihop ) ''tröstar mig själv''

Underbara ♥ fina barnen på väg till dagis imorse..
Finns inga gränser på hur mycket jag älska er!

Nu ringer det här,så får avsluta här :-D

Ha en fin dag alla!

Kramen/J



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback