;;;;;;

Nu har vi precis fyllt på magen med god mat från igår :-)Mätt och belåten tittar jag runt inser att jag har en hel del att göra här hemma (igen)...

Varför ser det alltid ut som om en bomb exploderat här inne,varje j-vla gång jag lämnar hemmet!!
jag får en vag oros känsla av att min familj tror att JAG är städtant här hemma!!!!

Inte Mamma
,sambo eller vad tusan jag nu är!!

Jag vill inte vara städtant ''allafall inte varje dag'' och ärligt skulle jag stå ut med det lite mer om de som bor här,blir lika glada som Robin blev idag :-)

Jag smög mig in till honom idag ( medans han var i Västervik  och firade midsommar) städade hela hans hus från tak till golv..
Precis när jag smällde igen dörren och var klar,så stannade en bil och ut hoppar ingen mindre än Robin :-).


När han öppna dörren så doftade det ajax allt var på rätt plats ''jag såg att han blev riktigt glad'' tackade nog minst fyra gånger...

Glada barn gör Mamma nöjd ♥

Nu ska jag bara ta en kopp kaffe och sen röja det  värsta här,sen blir det en riktig funderare!!

Känner att det är något i mitt liv som inte är ok,jag är ganska redo att ändra på det nu!
Vill bara få lite mer energi och ork!!


För så här kan det inte fortgå!!

Fil: Arg Talk ( Comic Style ). svg

Ha en fin kväll!

Kram/J


 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback