Godmorgon världen!

Grått o trist är det ute  idag allafall,varför kan det inte vara sol varje dag för??
Jaja inget man kan råda över,bara att gilla läget!

Idag ska jag jobba hemma tänkte jag,med både det ena och det andra.

Har ett viktigt beslut att fatta idag,ett mycket svårt beslut :-(,det gäller att tänkatill ordentligt nu så det blir rätt!

En sak som vi är säkra på är att Katvig ska få en kattkompis :love:
Han behöver det,eftersom han håller sig lite för sig själv och inte tar så stor plats,så har vi blivit råda till att köpa en liten söt hona som kompis till katvig (( katvig är kastrerad )) så ingen fara på taket!Hanar är lite mer domenanta så en liten omtänksam tjej är vad min goe kille behöver :-)


I går var vi på sommarfest på dagis,vi hade toppenväder varmt och soligt och superkul.
Jag fullkomligt älskar att se vad mina barn gör på dagis.
Fina barbapapa figurer har de gjort som jag vill visa er '' men jag glömde mitt minneskort hemma '' så det blev ngr bilder med mobilen istället ''har bara inte laddat över dem än''

Mina barn trivs så bra med sina fröknar på dagis och de gör ett sådant fint jobb varje dag..
Det är för mig det viktigaste att de har det bra när jag jobbar att de frågar om det är dagis när vi är lediga och vill gå dit det är en annan sak ;-) busar!!

Ha en fin dag alla!

kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback