Hinner inte..

Blogga,vill bara njuta av sommaren,solen,barnen och allt annat underbart i livet..
Men....
Kan jag hålla mig från bloggen??
-Aldrig!!!

Det känns som att sommaren är här på riktigt,hoppas den stannar..
Min drömsommar är sol runt 20grader,regn var tredje natt..
Lyckliga barn och en mamma med mycket tålamod och energi;-)
BESTÄLLT!!

Nu ska jag fortsätta att bara njuta av sommaren,barnen,Ozzy och resten denna dag!!

Fina Robin hälsade på Mamma igår ♥ eller var det Ozzy han ville busa med ;-)

Kram och fin dag alla!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback