Kväll...

Jag har en sak kvar att göra nu,en kvällspromenad får nog bli en kort idag för jag är rätt sliten (pulsen pumpar på som en tickande bomb ) jag håller på och bygger upp mig inombords..

Jag förbannar den dagen Curt Wrigfors  dök upp i våra liv!!

Trodde det inte kunde bli mer fel på vårt hus nu,men ack så fel jag hade :-(..

Nu måste vi ut ur vårt hem och in i en lägenhet,3-6 månader kommer det ta att åtgärda felen!!

Det är egentligen bättre att bara riva hela skiten,och börja om från början!!

JAG är helt slut på det här nu!!!

 

 

 



Kommentarer
Postat av: medmänniska

Varför måste ni flytta ut? Går det inte att fixa när ni bor där???

2010-06-07 @ 22:10:18
Postat av: jessica

De måste dra ut hela undervånningen+ halva övervånningen:-(

Det kommer inte finnas något golv att gå på,då de måste byta reglar och lägga nytt golv från regel och upp.

Tack underbara människa för du brur dig <3

2010-06-08 @ 13:10:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback