Måndag 2010 0607

Idag ska vi hämta Thomas ''snarkmaskin'' lustigt ord det där :-o...
Nu säger alla att livet ska vända för både honom och oss andra,vi får väl hoppas det är sant för då kanske vi alla kommer vara utvilade efter en hel natts sömns :-)


 

Trillade in på facebook för en stund sen,och jag tror mig ha läst något så fruktansvärt,en mardröm för mig och säkert de flesta för att inte säga alla föräldrars mardröm!!

Jag hoppas med hela mitt hjärta att det löser sig för er (nämner inga namn här ) men det han gör mot er det är SJUKT!!

Tänker på er!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback