Mina barn hatar mig!!

Just idag gör de faktiskt det PÅ riktigt!
Förstår dem faktiskt lite grann..

Orkar inte gå in på det just nu:-( men hatar mig det gör de!!
Det kan ha att göra med att den vita dunbollen åker hem till matte o husse i Ullared idag igen,men bara kanske..

Om jag inte visste att det är just där han har det allra bäst just nu,hade jag också hatat mig själv idag.
Men istället har jag gjort ett val som är det bästa för dig min kära lilla söta underbara OZZY ♥

Vi har två till älskade små dunbollar Katvig som bossar,jo det är sant han är så stor nu tycker han :-D
När Ozzy såg Katvig igår så sprang han upp i soffan och gömde sig bakom Thomas ''fniss'' såg något roligt ut måste jag säga haha!!


Katvig har aldrig riktigt fattat det här med hund ;-) Billie däremot hon kröp upp hos Ozzy i soffan ''vart var kameran då?????''

En bild jag kommer ångra hela livet att jag inte hann ta :-(
Här är lilla gumman ♥


Djur är något fint och underbart som vi alla ska vara glada att få berika livet med,vi ska också alla ge våra djur den respekt de faktiskt är värda...

De älskar oss obegränsat,deras liv ligger i våra händer!

De är värda det bästa!!

Ha en fin dag alla!

 



Kommentarer
Postat av: Ronja♥

är det ville melvin eller eddie som ligger i soffan???????!!!!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback