Morgon ''igen''

Min sista arbetsdag denna veckan :-o sen är jag för tusan ledig i till nästa onsdag!

Jobbar tre dagar nästa vecka och sen har jag fyra veckors semester :-)

Inte illa :-D

Igår fick in lite påfyllning av parfym riktigt bra priser med faktiskt 89:- för 30ml.

Fina Ingergärd som fick hoppa in och jobba med mig igår ♥

Hon prismärkte i en hastighet jag aldrig tidigare sett!!

Mamma min fick en barnvagnskartong på handen så illa så hon bröt handen på två ställen så nu blir det gips för henna i 4 veckor :-( ''stackars''

Ni får alla ha en fin dag!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback