Nästan färdig...

Men halva huset :-D that's make me happy!
Bara lite små fix i tvättstugan och lite på halltoan sen så är det klart här nera allafall:-)
Får bli att städa där uppe imorgon..

Regnet det öser där ute,man undrar lite lätt om hela sommeran kommer se ut så här :-( jag vill ha sol!
Man blir gladare av sol och värme!

Ikväll ska vi ut och äta god mat på vätterhästen 'mums' vi blir bjudna av min Mamma o Pappa ♥

''det gör ont att jag inte kan ha med någon blomma eller ngt annat fint som tack''

Hatar att vara luspank! ''hade jag gjort av med mina pengar på skit och shoppat mig blå'' så hade jag fått skylla mig själv eller hur?

Men det är det här j-vla huset som äter upp alla våra pengar!

Pengar är inte allt,men en hel del är det allt!

Men efter regn kommer solsken även om det kan ta ett tag så kommer solen till slut :-)

Vet att Mamma o Pappa förstår och vet att jag haft en blomma med ''om jag kunnat''

Nu är det hög tid att göra klart det sista!

Önskar er en fin fortsättning på kvällen!

Krambanan!





Kommentarer
Postat av: Angela

åh fy fabinas vad gott det ser ut :-) avis och vad trvligt ni ser ut att ha haft det :-)

kram

2010-06-13 @ 19:21:39
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback