Om jag

Skulle passa på att tacka för alla er kommentarer!

Vad kul det var att se att ni lämnat lite fotspår,det uppskattar jag verkligen!
Kul att se att ni som läser finns :-)..

Thomas är med min Mormor o Morfar och hämtar deras nya bil jag sitter och tittar på allt jag har att göra!
Alltså tre dagar som jag varit borta ser ut som ett halvårs krig här hemma gaah!

Inget gnäll nu ''bannar mig själv'' bara att sätta fart!

Jag saknar Ozzy!

Blir mer uppenbart att han inte är här när jag är hemma,vilket inte är så konstigt!

Vet att han har det toppen och att det är det bästa just nu!

FROM nu!!!

 

Ska jag städa o röja plocka undan och feja,så huset skinner rent!


Önskar er alla en fin dag!

Kram/Jessica



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback