Sommar ute :))))

Vilken underbar dag det ser ut att bli idag,sol och inte ett moln på himlen!
''jag måste vara inne hela långa dagen''
Men det är på något vis enklare även det när det är fint väder,alla är så glada ( förutom en del som ska klaga på värmen när det äntligen är här )

Är det inte lite så vi är,är det varmt så gnäller vi för det,är det kallt ja då gnäller vi på det osv....
Låg vaken en stund igår ( känns idag kan säga ) tänkte på just det där att klaga är lättare än att glädja åt det som är bra...
Måste bli ändring på det!!!

Ni tjejer,killar,damer och herrar som gillar Bugaboo '' som jag gör hihi''
Jag ska nu ge er en förtur,så håll ögonen öppna på kidz idag ( eller blir nog senare ikväll )
Vi ska sälja ut mitt fina,fina ögongodis ♥

Bugaboo cameleon ♥
-Orange bas
-Paul Frank Colorblock!!
Just den här kombinationen gör mig så glad!

Titta själva,visst är den fin!


Snyggingen har fått lämna plats åt en annan snygging :-D

Mitt ögongodis ♥

Är ni intressarade av Vårt demo ex? ''och inte vill vänta tills jag fått ut det på www.kidzshop.se
Ring eller maila mig på kidz:
0144-10805
[email protected]

Nähä nu är kaffet slut och bäst att slänga på mig mina slitna converse och ladda om för en ny dag på KIDZ!


Ha en fin dag alla underbara människor ♥

Kram/Jessica



Kommentarer
Postat av: Angela

åh gud så snyggt! den oranga basen e verkligen en bort glömd färg men ack så snygg! när ska ni rea ut den färgen?? :-D jag behöver ju en bas som inte e trasig ;-)

hoppas vi ses online sen, jag kommer nog hänga vid datan en stund å planera tårtor.

Kram kram

2010-06-15 @ 16:33:03
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma
Postat av: Sophie

Ja den var riktigt tuff! Gillar eran shop väldigt mkt. Har själv köpt en Teutonia cosmo från just er. ;) Den bästa vagn jag haft helt klart och då har jag haft många under dessa 8,5 år. :) Såg att ni också blivit kontaktade av Meter film. ;) Det har vi också blivit. ^^

Önskar dig en fin kväll!

2010-06-15 @ 19:15:47
URL: http://flerbarnsmamma.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback