Vad hände med...

Min Blyga lilla Katvig?

Som genom ett under skett sitter han numer  som om han hela livet väntat på just Billie <3

Det fräser och morrar,smygs och bara myser!

Två små katter har just träffat varandra ♥

Tror det här är det bästa jag gjort på länge :-)

''min kamera är urladdad,annars skulle jag peppra bloggen med fina bilder på dem båda''

Lilla Billie på väg att lämna sin fina familj:


För att berika vår familj,vilket hon redan lyckats göra på många vis <3



Vilken lycka ♥



Kommentarer
Postat av: Angela

Vad fin hon är <3

2010-06-20 @ 15:03:31
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback