Varför?!

Blir jag aldrig helt frisk!!

Nu kommer det med högsta sannolikhet bli järndropp igen :-( nu när jag känner mig på g igen så ska blodet börja strula,ekg var som innan det positiva var att mitt blodtryck är bättre och jag har blivit av med några kilo till ;-)
Doktorn tror jag behöver ett vätske stimulerande dropp för att bli kvitt all min vätska (jag har ofantliga mängder vatten),blir jag det så kan det hjälpa mitt hjärta att slå normalt i bästa fall..

Så nu ska jag vänta in remiss för två dropp med a' 5-7 omgångar en gång i veckan,undra om jag får ta dem på samma gång eller åtminstone på samma dag..

Misstänker att det inte blir detta innehål i mina dropp ;-) och tur är väl det :-D
Ska tillbaks nu kl 14 igen,när hon pratat med dem i Motala får nog lite mer svar då med..

Men på det hela mår jag bättre nu och det måste ju ändå vara allmäntillståndet som räknas i första hand eller hur ?

Direkt efter det besöket ska jag följa med Morfar och handla,det ska bli riktigt trevligt!

Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: Angela

ååh vännen :-( jag håller mina tummar för dig! mina tår gör det för ont i ;-)

fasen vad trist att vi aldrig ses online längre :-(

stor kram på dig vännen!

Jag tänker på er

2010-06-08 @ 18:11:29
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback