Sliten men lycklig...

Trött är bara förnamnet på mig idag,känner mig helt sliten i bitar,pulsen hoppar och hjärtat rusar huvudet dunkar.
Vilken toppendag eller hur??

Har förvisso sovet extremt lite inatt,stackars Alicia har haft så ont i sitt ben igen,det var jätte längesen vi fick ge medicin till henne men nu har behövt det i ett par veckor igen får nog ringa till Barnmottagningen på måndag..
Hon har även i samband med detta haft mardrömmar hon blir så rädd lilla tjejen,det är nästan så jag med blir rädd..

Sen har jag som ''alltid'' när barnen är ute haft en natt med oro och ångest,det är helt galet Robin är 19år bor inte hemma men ändå är jag vaken tills han kommit hem,ringer ''bara ett par gånger'' så jag vet att allt är ok!
Har en vag känsla av att jag alltid så länge jag lever och finns oroa mig för mina underbara barn,oavsett ålder,vad tror ni?

And guess what!!!

Nu sover han här hemma i sitt rum :)  ''mamma lycka''

Att ha hela familjen samlad är det bästa jag kan få,det ger mig ett inre lugn!

Om det sen innebär 3-4 extra barn,det struntar jag i,hellre alla barn här och känner mig hel!

Nu ska vi åka till KIDZ och jobba:)

Jag önskar er alla en fin dag!

p,s såg att mitt vinnarinlägg *raggmunken* försvunnet jag fixar till det ikväll:)





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback