Det är ett tag sen nu...

Men jag måste ändå få visa er.
När vi hade nyöppning av KIDZ så bjöd vi alla barn på ansiktmålning och självklart ville även mina/systers små bli målade:)

Kusinerna samlade och målade...
''ser ni att även katvig är tema för dagen,helt oplanerat hihi!''


De är så fina allihop!!

Snart ska vi till optikern med Fiddelie,så nu ska jag få i mig lite kaffe och en ipren ''det sitter små elaka troll och bunkar i min panna'' Är med säkerhet för jag är orolig när MellaBella är iväg på skolresa,mamma kyckling vill ha sina barn hemma:)...

När jag kommer hem blir det att jobba med att lära mig nya kidz-sidan.

Ha en fin eftermiddag alla!

 




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback