Fredagskväll:-D

Barnen har krypet i säng,de sover inte riktigt än ''det hör jag,de leker för fullt i sina sängar''men jag har inte hjärta att säga åt dem (de har ju så kul).Varför är det så?
De leker alltid som bäst när det är läggdags:-p

Har jobbat en stund idag igen och det gick bra,trots att det var fullt upp och jag blev själv en stund ''jag klara det'' dansar och hoppar för fullt för det:-D

Pratade med Ozzy's uppföddare idag,de hade fått barn nu,så nu 'snyft' kanske de hämtar hem honom igen:-(,det visste vi ju redan från början,men det kändes så bra när han bodde hos Jonas (då kunde han ju komma hit ofta och hälsa på)blir det inget med när han flyttar tillbax till ullared:-(...

Så nu har vi fotat den lille vite krigaren för fullt!



Fina lilla han ♥



Avslutar med en bild på den lille vite krigaren i flygande fart!

Tagen av Lotta fracke ''min kusin'' på valpkursen. ''inkallning''


En sak är säker en sån här hund ska jag ha,när jag blir stor:-D;-)

Vi har haft en väldig tur som fått träffa dig Ozzy ♥

 

Visst är han fin?

 

Ha en fin kväll alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback