Huvudvärk men glad!!

Har en toppenbra dag trots huvudvärk!

Är lite halvseg och allt tar låååång tid att göra,men är på bra humör vilket är riktigt ovanligt för att vara mig på sista tiden;-)..

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med resten av den här dagen,men det känns som en tur till Gränna,skulle vara trevligt:-)...

Nä nu ska jag hoppa in i duschen,gå en sväng med Ozzy och sen tjata på sambon om en tur till Gränna,vill inte han så åker väl jag och kidsen utan honom:-D så det så!!




Titta så fint!
Rosa jag älskar rosa, och det visste Robin och hans kompisar med:-)så när de fick låna min bil så fick jag tillbaka den så här fin:-p

Gulliga ni är!

Ha en fin dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback