Igår hade vi....

Så otroligt kul!
Vi dansade,pratade,skrattade kvällen lång!

Jag som tänkte stanna hemma,tvekade rätt länge innan vi gick.
Men tusan så kul jag hade:)

Thomas har nog mindre kul nu,men jag tror han hade kul igår med allafall;)

Nu har solen tittat fram igen så nu ska jag tvätta upp tvätthögen sätta mig ute i solen,har jag tur så ska jag Jonas förbi så jag får träffa Ozzy en liten stund.

Nu gör min stora tjej pasta med skinksås,hon tog hand om barnen så fint igår ♥
När jag ringde vid 21:40 så sov de allihop här hemma ''mamma är så stolt''

Kanske bäst att ta tag i tvätthögen som sagt,hade ju oturen igår att först få rödvin på mig och sen whisky med och då mina vänner ska ni veta att jag inte dricker vare sig rödvin eller whisky hade bara oturen att vara på fel ställe just då;)

Ha en fin dag vänner och njut av solen!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback