Märkligt väder vi har!

Ena stunden skiner solen,nästa mulet och så helt plötsligt klarblå himmel nästa sekund öser regnet ner
:-)
För en stund sen satt jag ute på altanen i gassande sol och tittade på Melwi och Eddie när de lekta i sandlådan.


Nu har jag krypet ner i min säng och fryser som en hund och utanför fönstret faller det ett skirt regn....


Thomas och barnen ska till Motala och hämta Fiddelies glassögon,jag får stanna hemma då porslinsguden har mig fast idag :-(...

Om jag skulle försöka vila en stund,och hoppas att jag mår bättre när jag vaknar!

Kram på er alla!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback