M.mm.....

Ödeshög har fått en kina/thai restaurang ''jublar'' jag är fånigt galen i just denna mat,så gissa om jag blev glad när mamma ringde mig igår och sa att hon ville bjuda oss på mat idag:) m.mmmm!
Vilken mat!!
Så underbart god och personalen trevlig och rar,här kommer vi hämta mat fler gånger!!
Favoriter blev:
-friterade Räkor/kycklingfile m ris och sötsur sås.
-3små rätter var inte heller fel..

Vi avslutar det hela med friterad banan glass och sirap!

www.kina-thai.se är hemsidan med meny och lite annat med:)

Går ni inte dit,då missar ni något alla vänner i össjö!!

Tack Mamma o Pappa för ni bjöd oss alla på god mat!!

Kraaam!



Kommentarer
Postat av: Angela

ååh fy fabians vad gott de ser ut!

2010-05-12 @ 23:26:43
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma
Postat av: Angela

Glömde ju gratta oxå :-) hoppades på att träffa dig på msn men icke ;-)



HURRA HURRA HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG många kramar från Noa och Mig

2010-05-12 @ 23:32:44
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma
Postat av: jessica

Åh!

Tack min vän<3



Kram

2010-05-13 @ 11:16:07
Postat av: kina thai sidan

är det verkligen ödeshögs?? det står om Ryd på den....men god mat är det iaf....



grattis i efterskott

2010-05-13 @ 19:56:24
Postat av: jessica

Tror de har samma ägare:-D

För det är deras sida priser meny m.mm:-p



Kram/j

2010-05-13 @ 22:29:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback