Nu är jag så ARG!!

Det finns visa saker som får mig att se rött!

Detta är just en sådan sak!!

DJURPÅLAGERI!!

Det har kommit till min vetskap att det är två kanske fler elaka ungar från vårt område som plågar våra djur,genom att trycka in papper i munnen på dem m.mm...

kanske var det som tog livet av vår älskade thule:-(...

Det är inte bara våra djur det handlar om,utan både vilda djur i naturen och husdjur i området:-(det här är bara för hemskt...

Vi kommer utan tvekan att anmäla detta,för så här får det bara inte gå till!!

Tänkte först tala med dessa pojkars föräldrar men hur säger,förklarar man det man fått vetskap om!!

Stopp det måste det bli på det hela,det har pågått för länge nu!

Fy fan för sådana människor!!
Visst det är barn,men helt ärligt!!

Hur mår barn som gör så här???

Kan säga att åldern är 13-14åringar!

nää usch!!

 



Kommentarer
Postat av: EliiinM

Men usch! Anmäl dom! Det är ju olagligt! Djuren är ju familjemedlemmar! Anmäl dom, skit i åldern!

2010-05-16 @ 17:09:21
URL: http://eliiinm.blogg.se/
Postat av: Ronja♥

ush anmäl dom på direkten annars får dom med mig att göra jag ska minnsan göra så som dom gör på djuren på dom ser du dom helsa don ni kommer fan inte och dödar jessicas djur för då ser jag till så ni får sitta i fängelset i rästen av livet bara så dom vet

2010-05-16 @ 20:06:55
Postat av: camilla

dom mår nog skit och då ger dom sig på djur

jag skulle ha åkt hem till dom när dom gått in i sina hem och frågat föräldrarna om dom gillar djurplågare...... och så talat om vad deras unge gör .... sedan anmält / jag blir så arg.....

2010-05-16 @ 20:21:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback