Nu går en förväntansfull 4åring

och lägger sig,för att vakna imorgon och vara hela 5år.

Älskade lilla barn hur fort går det egentligen..
Känns som det var nyss du kom till oss,mitt underbara busiga charmtroll!

Älskar dig så ♥




Måste få vissa er vad fina saker jag fick när jag fyllde år:-)



Jag har så svårt att förstå min ångest,vemod som tränger sig på mig,när jag är så lyckligt lottad!

Jag älskar ju livet,framför allt mitt liv med mina underbara älskade barn ♥

Som jag nu ska steka pannkakor till ''matsäck''



Halva barnaskaran i säng ♥

Kram!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback