oj..

Vad fort tiden gick nu.....
Har jobbat med Kidz design och nu tror jag att jag hittat rätt,det finns många justeringar kvar men nu ska jag finslipa istället och ta det andra sen..

Vill få sidan så enkel det bara går,men ändå få med så mycket som möjligt på framsidan..
Om det går vill säga:D...

Titta gärna in och tyck ''ni kan lämna ros/ris här på bloggen!

Måste sätta lite fart här,min lille Katvig har fått en tova på sin svans ajajaj den kommer göra ont att få bort:( ''stackars liten'' det är väl det som står närmast på min lista..

Imorgon kommer snälla Nancy och ska hjälpa mig här hemma ''du är en Ängel vännen'' själv ska jag jobba och det känns helt ok just nu allafall,hoppas jag håller hela dagen nu:)
Ni kan väl hålla en tumme för mig?

Lille Eddie o jag har gjort en koladeg som vi ska baka ut imorgon kväll Fiddelie hjälpte till på ett hörn med hihi!


Ja om det blir lite deg kvar till kakor,det återstår att se:)

Kram på er och sov gott!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback