Om man skulle?

Jag blir lika arg och det drar upp lika stora sår i mitt hjärta varje gång Curt Wrigfors namn syns,nämns eller gör sig påmint...
Kanske inte så lustigt egentligen,det han har gjort oss och fler där till är oförlåtligt!
Fel det kan vi alla göra,men det är när man gör fel och det som händer där efter som visar vad du är för människa!

Jag vet ärligt inte vilken gång i ordningen jag får en kökslucka på mig,denna gång i ryggen ''aj som tusan'' tack gud för att det inte var barnen..
Försöker tänka på något annat och att det kunde vara värre,men det gör rejält ont och ilskan byggs upp 'igen'.
Det ena ger det andra,tankarna fladdrar omkring fram och tillbaks hit och dit....

Till slut hamnar de på en artikel skriven i tidningen,självklart är det om just den människa som gjort mig och min familj så illa..
Tror ni gott folk att han tycker det räcker med att han lämnat oss med ett nybyggt hus med renoveringar för 1½ miljon??!!

INTE ALLS!!

Han gör det han är bäst på!!

Allt annat en ärlig och god människa skulle gjort!!

En liten liknelse:

Jag säljer en ny bil,vi går igenom köpet noga och kunden får välja färg inredning m,mm.
Vi tecknar en försäkring och affären är klar!

Jag levererar kunden bilen..
Men jag talar inte om att:

-tanken har ett hål 'bensin sipprar ut'
-en växel hoppar ur '
-Bromsen tar var 30 gång.
-klädsel är lite dåligt vävd (men de fick ju rätt färg )
-AC är inte inkopplad ( men vadå de fick den ju allafall? )
-servon är ur funktion
Fler allvarliga fel på bilen,den är i stort sett obrukbar!tiden går
Dessa fel ser du inte förrän du kör din bil,du kontaktar mig!
-jag lovar att vi ska fixa allt,inga problem!!

Tiden går,din bil är farlig för både dig och din familj,ingen kommer ingen hjälper dig!

Du ringer-ingen svarar,du mailar-ingen svarar!!

Vad tycker ni jag som säljare skulle gjort i detta läge??

1.Rättat till felen ellr erbjudet kunden en ny bil!

2.Försvunnet och begärt min firma i konkurs,och sen skylt kunden för felen på bilen '' och tyckt att kunden förstört mitt liv och heder!

Rätt svar____________________________!










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback