rarrarrarrraaa!!

Nu har jag nästan städat klart ''jippiiiiiiiii!!!
Tack snälla Nancy för hjälpen ♥

Vi har städat hela kvällen och nu har jag bara en liten,liten bit kvar att skura.

Hela mitt hus luktar ajax '' finns inte mycket som går upp mot ett ny städat hus :love:

Nu är det bara fönstren kvar sen kan jag pusta ut :-D.

Medans vi städade hade Thomas hand om alla barnen,fixade med maten och disken.

Grillade fläskkotletter med hasselbackspotatis svampsås blev vi serverade mums!

Nu är jag så trött att jag knappt orkar gäspa:-o..

Imorgon åker vi och kollar på ny toalett och badrumskåp + handfat sen kommer sista duschen vara klar med:-)

Känns som att jag städat bort alla mina bekymmer,nu är det bara att se framåt!

Sovgott mina vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback