Sitter här...

I min ensamhet och funderar som vanligt,Robin kom ju hit för en stund sen med Ozzy ''
Först känner jag mig ledsen:-( vi kommer inte kunna låna liten Ozzy så mycket till och jag kommer på riktigt sakna honom så det gör ONT!!
''men som Thomas sa,vi skulle aldrig lånat han,då hade vi inte haft ngn ozzy att sakna'' Samtidigt som vi då heller aldrig fått träffa den underbara lilla fina hund ♥

Så tänker jag på lille Thule som just lämnat oss,lille fine Thule ♥ och då kommer den där smärtan när någon dör,då är det på något vis lättare att förstå,har vi inga djur så finns det inga att sörja den dagen de går vidare!

 



Funderar på att ta en lång,lång promenad med Ozzy ♥  för imorgon är det försent!

Jag tänker mycket på de hemska skitungarna som plågar våra djur,fan vad stryk de skulle ha!!
'de har till och med stenat en liten igelkott,skrämt ihjäl en liten harunge'

Dessa skitungar har gjort så vi kommer sälja alla våra kaniner,så de ska slippa dessa plågoandar!!
Inte ens hänglås håller dem borta från våra djur,så då finns det inga val mer!
Vi vågar inte ha dem kvar!!

Jag har faktiskt skrivet ett brev till berörda föräldrar,bifogat en bild på vår lille Thule ''död'' det får bara inte gå till så här!

Jag ska även upp och fylla i en polisanmälan om det här,men ska först se vad berörda föräldrar säger!!


Hur skulle ni gjort i mitt läge?

Ha en fin dag!

kram/Jessica

 





Kommentarer
Postat av: Carina

Fy vad hemskt, och vad tråkigt att ni inte kan ha kvar era kaniner p.g.a att ungar plågar djur, vad gör deras förädrar.

Kan bara säga ett Fruktansvärt sjukt beteende av dessa barn

2010-05-17 @ 18:47:35
URL: http://www.vitkinds.com
Postat av: Elin - bondmora

Självklart ska du anmäla, markera hur fel det är. Om det är barn som gör så behöver de hjälp. Något är fruktansvärt fel när man inte har empati för små djur. Om ni anmäler nu kan det hindra att detta hemska utvecklar sig till något ännu värre (svårt att tänka att det kan bli värre, men det kan det).

2010-05-17 @ 21:33:25
URL: http://bondensfru.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback