Why?

Vad är det som händer med våra älskade djur?
I fredags var Florida hur pigg som helst!  Han sprang emot Mirellah när han gav henne vatten och mat,han glufsade i sig av sina maskrosor och var precis lika pigg som alltid..

Igår vart han slö,åt inte,drack inte han bara låg där:-( lilla älskade han ♥ Nu finns han inte mer.


Klicka för att stänga bilden

Florida som liten babykanin,vi saknar dig lilla vän!

Känns som  det vilar en förbannelse över mitt hus mitt hem min trädgård,det är skrämmande!

Vi kan inte säga att det var någon som gjort illa Lilla Florida,men lustig mycket lustigt är det:-(...
Pigga och glada ena dagen och sen finns de bara inte nästa:-(...

Vi har funderat på om det är någon som ger våra djur något farligt som gör dem sjuka!
''är det så,kommer den som träder innanför dörren hos våra djur igen,få en obehaglig överaskning och en gång för alla bli avslöjad''

Djurplågeri är fan det värsta jag vet,göra illa med småliv som endast vill göra oss människor till lags-FY FAN!!


Älskade Florida precis innan hon tog sitt sista andetag,det smärtar så att du inte finns mer.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥









Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback