Vitt...

Min toalett/dusch är färdig kaklad,nu saknas det bara toalett,handfat/skåp och en hylla och 2-ljusrosa badlakan och 2-ljusgrå badlakan,ljusrosa detaljer och en tvättkorg.


Det kommer bli en romantisk style på detta rum,om Thomas gillar det ''inte så mycket'' men det struntar jag i,han har ju fler duschar att välja på;)

Sängen är numer vit som allt annat jag vill ha!



Snart flyttar vi ner igen,på tal om flytta så kom en efterlängtad son hem igår,jag är så lycklig!

Nu ska jag lägga mina småbusar!

kraaam på er!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fint det blev :)

Hoppas ni får en trevlig helg!

2010-05-07 @ 21:09:18
URL: http://www.caessa.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback