Vitt,vitt och åter vitt..

Vitt är en tråd som följer mitt hem just nu,jag vill ha allt vitt men det är som ni förstår lite svårt i barnfamilj.

Men,men envis som jag är så ska jag bara ha vitt!!
Nu står våran säng på tur,helst hade jag viljat ha en ny säng men det säger ekonomin stopp för,så då målar vi om den gamla sängen...
Tror det kommer bli riktigt fint,ett helt nytt sovrum.

Frågan är hur jag ska kunna sova utan Eddie i mitt rum,han flyttar ju in i Melwins rum nu när vi flyttar ner igen.

Nä nu ska jag småfixa lite här hemma,innan sängen kallar!

En sak till har jag tänkt hinna med och det är att kolla in lite grejer på Mio-möbler,kökstolar vet jag att jag bara ska ha:)
Dessa blir det.

Stol
299:-st och så får man 4 men betalar bara för 3,perfekt vi behöver ju 10 stolar.

kraam



Kommentarer
Postat av: furman

vet du hur det låter när såna stolsben slår emot varann?!? Jag har precis blivit av med mina!!!! Huuu! Lycka till! :-)

2010-05-04 @ 20:53:23
URL: http://outwitter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback