ZZzzzz

Feel like a zombie!

Blev inte mycket sömn inatt heller,kunde inte somna alls '' jag är en planerare och blir det inte som det är tänkt'' så vänder det upp och ner på allt!

Nu blir det förvisso lite extra dagar med Ozzy '' me like'' men nu får vi ju säga hej då en gång till ''snyft''

Vännen i nöden Nancy ♥ hjälper mig,så allt löser sig ändå...

Jag hade gärna haft honom kvar för alltid,men hallå vilket liv skulle han få här:-( just nu!
''han är värd miljoner gånger mer,och precis allt det vi inte kan ge honom kommer han att få där''

Om 20 min åker jag och jobbar,man blev ingen heldag som tänkt (tandläkaren ringde i fredags) på måndag 15:30 har vi en tid som kan passa er '' till alla era barn eller inte de två äldsta de får en tid lite senare''

Jaha vad är det med det tänker ni säkert!

PANIK!!!

Jag har sån tandläkarskräck att skulle kunna dunka ner herr Tandläkare när han rör vid mina barn:-(
'' jag borde stanna hemma,men tror det kan bli lite svettigt för Thomas att klara ha med alla på en gång själv ;-)''

Så nu får vi hoppas att det inte står en fet rubrik i corren imorgon!!

Galen Mamma hög tandläkare i benet med borren,under undersökning av dennes barn!!!



Ha en fin dag alla!





*lånad bild av serier.nu *


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback