Baka baka liten kaka "läs" Bulle!

Baka bullar har nästan blivit en söndags tradition här hemma,märkligt för det är inget som vi planerat in utan som bara blir så!
Mina barn älskar att baka och styra i köket och det är ju toppen! Umgås med barnen är alltid kul ♥..






Bullbak ala' Eddie ♥


Idag har Robin jobbat sin första dag på KIDZ och snacka om duktig "mamma är så stolt" nu säger jag inte han var duktig för jag är hans mamma utan han var riktigt duktig,snabb effektiv och lättlärd!

När jag kom hem från jobbet hade snälla farbror Jonas fixat med goda Pannkakor till barnen,härligt med mätta och glada barn  :-)
Så då fixade jag till mig en tallrik med lite allt möjligt ( pannkakorna fick jag inte röra för barnen )


 

 




Imorgon blir det en rolig resa med jobbet,vi ska göra ett stopp på ett ställe som jag avslöjar först imorgon ;-)
men gissa gärna..:-D

Kommer åter om en stund med julklappsTips!


Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Spännande med liten resa då! :D Har ingen aning om vart det kan va! :D



Kram!

2010-11-16 @ 00:41:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Åh skickar du hit ett par bullar, det såg väldigt gott ut ;)



Roligt med resa! :)



kramar

2010-11-16 @ 12:23:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback