Det lönar sig aldrig....

Att skjuta upp saker,göra sen är det dummaste jag kan göra och jag gör det sällan men när väl gör det så syns det rejält!!
Holly cow vad det ser ut här,kladdiga golv,en orkan har dragit igenom så gott som hela huset!
Idag är det första advent min favorit tid är advent -Varför ?  För det är så mysigt då!!

Men inte hos oss,idag men ikväll då jäklar ska det vara det!!

Så upp och hoppa nu kärring och gör barnen sysselsatta ta tag i det som stör dig -Så kommer du må bättre!
"talar till mig själv"

Trevlig Advent vänner!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, vi hade en riktigt rolig kväll igår :)

Men det känns att man inte varit ute på ett tag kan jag lova ;) Benen är ömma och likaså huvudet ;)



Kram!

2010-11-28 @ 13:07:33
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback