Härliga lördag...

Mysiga familj som låter mig få sovmorgon och kaffe på sängen -Love you all ♥.

Denna lördag blir en jobblördag,hoppas bara mina små älsklingar vill samarbeta lite med mig :-D.Pappa Thomas är inte hemma idag (han jobbar han med,fast med att måla och måla och måla vår nya panel)...

Solen lyser ute och det är en perfekt höstdag,tänk att vi redan är inne i november månad,snart knackar tomten på dörren...
"måste börja med julklapparna"

Tillbaka till jobbet nu,och med det vill jag tipsa er om att det kommer lite spännande erbjudande till er i barnvagnstankar ;-)

Ha en fin lördag mina vänner!

PUSS

Kommentarer
Postat av: angela

Hej vännen

Hoppas du får en toppen dag du med! här är julisarna redan avklarade :-o Joooo det är sant ;-) har dock Noa och Loke kvar och de tänkte jag ta från er iår igen, iaf en del!

så jag sitter med spänning och väntar på att dina julklappstips ska rulla in!



du är väl med i min tävling om en låda gott till familjen?? ;-)

KRAM

2010-11-06 @ 14:14:17
URL: http://angelabakar.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Det tycker jag verkligen det ska göra ;) Vore ju rena drömmen! Har velat ha en bugga hur länge som helst, men tyvärr vill inte plånboken det :P

Hade en bee förra sommaren, den va underbar ju! :)



Ville du va med i min tävling förresten??



Kramar!

2010-11-06 @ 19:13:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Gud vad mysigt med kaffe på sängen! :D



Kramar

2010-11-07 @ 12:21:10
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback