Kom till KIDZ idag mina vänner!


Vi har julskyltning på kidz idag,ni får inte missa detta!
Vi har fyllt hela kidz med julklappar till alla åldrar,till mycket bra priser!
Just idag drar ni även er egen rabatt 10% 20% 30% 40% eller 50% vi har även tag 3 betala för två på Nextlevel och grunts!
Givetvis skulle jag ha fixat med detta igår,men min dator svek mig totalt :-o just nu sitter jag på Robins nya fina dator och jäklar vad den laddar sidorna fort ;-)....

Just nu laddar jag ner Photo shop CS2,är det ett bra program tycker ni?
"så nu får ni lite bilder som inte gått igenom mitt missbruk av PS :D



Välkomna alla!





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var så lite :)



Är väldigt sugen på att komma ner och shoppa lite :) Men det beror på hur länge ni har öppet.

P slutar jobbet nu klockan 12.

Kram!

2010-11-27 @ 12:07:12
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ska tjata på karln :) Såg att det fanns lite på webshoppen som vi skulle vilja ha till barna :) Hoppas vi har turen att det finns i butiken också :) Kram

2010-11-27 @ 12:24:48
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaha gud så trög jag är ;)

Smartare att dom kan välja så jag tycker vi kör på din idé istället :D blir ju kanon!!



Ha en bra dag!



KRAMAR!!

2010-11-27 @ 14:02:04
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Amen fasen då! Nu missade jag ju julskyltningen... :( Men jag har ändå ett fint presentkort att handla för ju! ;) Du får säga till när du jobbar i butiken, så jag vet när jag ska komma!

Jag har ju även dragit vinnaren i tävlingen på presentkortet. Har du lust att maila henne rabattkoden? mela__@hotmail.com



En presentförpackning parfym är väl perfekt nu till jul! :) Har du någon bild på den så jag kan lägga upp den? :)



Ta hand om dig!

Krambanan ;) <3

2010-11-27 @ 18:23:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback