Levaxin 100 microgram......

Heter boven i dramat idag,blir till att jobba hemma "tur för mig att Ingegerd ♥ finns "
+att jag har förstående arbetskompisar ♥...
                   
                 Julklapps tips för idag är jabadabado fåtöljen till ett kanonpris! Ord 849:- Vårt Julpris 699:-

röd fåfåtolj svjabrjabf


Tråkigt att jobba ensam hemma,ingen att prata med inga barn som busar.Det är helt knäpptyst bara bruset från datorn som hörs och mina hjärtklappningar " lärt mig idag att för mycket levaxin är läskigt" skakar som ett asplöv,kaffekoppen är farlig näst intill ;-)..

Nu är det bäst att sätta lite fart!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Hej fina,hoppas du blir bättre!Gå in på houseoflola och kika om du vill beställa något mer och så fixar jag 15% rabatt.kram fina du

2010-11-19 @ 12:06:23
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Usch, dom är inte roliga har jag hört .( Hoppas du får må bättre snart.



Och dom där fåtöljerna är ju så himla fina!!



Kramar

2010-11-19 @ 12:36:41
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh din stackare! Hoppas du krya på dig fort nu! Kram

2010-11-19 @ 19:08:03
URL: http://familjenheideman.devote.se
Postat av: Hanna

Ha, den har jag ju redan :-)

2010-11-19 @ 20:54:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback