Så hände det...

Två underbart trevliga tjejer kommer in på kidz ( eller det kom in många fina tjejer,killar,damer,män,kvinnor,herrar ja ni fattar eller hur,men det var med dessa två det hände)
De vill titta på bugaboo cameleon,jag demar den och allt går bra vi små pratar om vagnen och färger och om bugaboos enkla lösningar..Bugaboo rules så är det ju ;-)..


Så att kompisen som redan har en vagn,men vill ha en bugaboo ser Bee+ och den är ju bara för toppen även den vagnen och från bugaboo såklart ;-)..

Jag sätter igång och ska dema den,allt går bra tills jorden stannar,tiden står still precis som min hjärna!!
Halleluja jag kan inte vända på sittdelen ( vet ni hur många gånger jag gjort det ) hur många som helst!
Men här och nu står det still!!

Min image föll ner på golvet och gled in bland dammråttor och annan skit!!

Jag Bugaboo fantast ut i fingertopparna misslyckas med en sån simpelt enkel sak!!

Hade Natali,Frida eller Diana sett mig då,hade de bannat mig i massor ;-)

När jorden börja snurra igen och jag fick mitt minne åter,så kom jag på hur enkelt det var :-D



Vi skrattade alla åt detta efteråt och jag tror jag lyckades visa bugaboo rätt ok ändå!

Det ser ut som om att det blir två lyckliga tjejer med var sin bugaboo..

Hur lyckas man glömma något man gör så ofta?









 



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Va rolig du är! ;) Är + likadan som gamla modellen så är det ju väldigt simpelt att vända på den ;) Hjärnsläpp va? Hihi!

Kostar plussen 6000 va? Jag har varit inne hos er o drömt om den mååånga ggr. Gillar verkligen att den är breddad i sittdelen, för den gamla modellen va rätt så träng, iaf för min lilla Kelly-rultis ;)



Jag älskar också att läsa!! Måste ha en bra bok iaf på kvällen innan jag ska sova! :)



Visst, diskmedel är väl bra, men jag ville ju ha en solresa ;) Hihi!



Kramar <3

2010-11-12 @ 19:58:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: angela

Haha vad söt du är!

Men ibland får man ju hjärnsläpp.

När jag var i eng. fick jag hjälpa tjejen so försökte dema en "gammal" bee inne på pramworld.

hon vände t.om vagnen upp och ner hahahahahahaha



men vi har alla våra dagar så är det bara :-D



Stor kram vännen pst vi läggs i redan på söndag!

2010-11-12 @ 21:51:41
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha ibland kan man få lite hjärnsläpp :D



Tur du kom på sen hur det skulle vara =)

Kram

2010-11-12 @ 23:41:27
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback