Tänk vad fort...

En kväll kan gå,när man äter god mat och myser med barnen.
Nu är det riktigt lockande att krypa ner i sängen med min bok och njuta av nytvättade sängkläder.
Det var fullt ös medvetlös på kidz idag,så himla kul med hela butiken full med kunder.Julklappar inhandlades för fullt tror minsann det är dags att lägga undan de som står på mina barns önskelista innan de hinner ta slut :-D.

Jag köpte saffransemlor till kvällen men vi blev så mätta att ingen var sugen,kunde inte ens truga på barnen en semla idag ;-).Det får helt enkelt bli adventsfika imorgon :-)....



Min dator är inte i bruk än "snyft" datorn är hel men jag kan inte ansluta -tur man har en snäll son som lämnat sin dator här så inte mamma blir helt tokig ;-)...

Ni får ha en fin kväll alla och glöm inte tända första ljuset imorgon!


Kram alla!

p,s svarar på era gulliga inlägg imorgon "tror jag" blir nog sängen nu :-)

Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Hoppas du sov gott vännen!kram

2010-11-28 @ 08:05:33
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback