Uppe med tuppen...Jaha det här skrev jag typ klockan 06:20 ;)

Missade visst att posta detta :-D

Med tre av fyra glada och pigga barn,en tröttis som inte vill gå upp ( börjar bli hög tid till det nu)..
En liten stackare som haft så ont i magen inatt att hon av utmattning kräcktes imorse "stackars liten" blir ingen skola för Mirellah idag....Hon har ofta så här ont i magen :-( kanske bör kolla upp det!?
Aldrig roligt när barnen har ont eller mår dåligt :-(....

Idag ska jag på en kul resa med jobbet,har sett fram emot den ett bra tag.Men som vanligt vågar jag inte glädja mig förräns jag är på vääääg...Nu är jag det!!

Jippi!!

P,s den som gissar rätt på vårt stopp på vägen hem,vinner mina spännande bok ( den är så bra att man inte vill lämna den en minut)..

Kram alla fina och ha en fin dag"
Jessica



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men stackars lilla gumman! Hoppas hon är bättre nu! :/



Jag har ingen aning om vart ni ska stanna! Ledtråd?? :P



Kramar!

2010-11-16 @ 23:21:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Vart ni STANNADE kanske jag ska skriva kom jag på! Haha! Antar att du för längesen är hemma redan ju! ;)



Kramis

2010-11-16 @ 23:22:12
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: camilla

ullared gissar jag på

2010-11-17 @ 12:46:18
URL: http://www.djurfotografen.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback