Eddie Meduza..

Fastnade med ögonen och tankarna på TV4 nyheterna,det händer mycket hemskt ute i världen och inget förvånar mig längre,ondska och maktspel styr det mesta!!
Men det jag fastnade för mitt i allt elände!

Det var ett reportage i all hast om ett hus Eddie Meduzas hus!!
Frågan var om det skulle rivas eller inte!!

KLART det inte ska rivas!!

Personligen gillar jag Eddie Meduza han våga vara sig själv och sket blankt i i vad andra tyckte,körde sitt egna race!
Många bra texter och en hel del helt galna med,texter som kan få vem som helst att bli generad men hela tiden han gjorde sin grej!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej HEj hoppas ni har det bra kram

2010-10-18 @ 11:25:56
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Hihi,Eddie Meduza..det var länge sen!Kram och fin dag till dig fina J

2010-10-18 @ 13:37:53
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback