Hann inte...

Komma till jobbet ens,kände på mig att det skulle bli något strul!!
Allt jobb med annonsmaterial hamna där pepparn växer grrrr............men inget att hänga läpp för,nu är allt klart och på plats trots allt!!
Märkligt nog hade jag tidigare på morgonen läst en väns blogg som råkat ut för liknande,allt jobb borta för henne med!

Idag tog jag hem vinterkläder till barnen,små tjejerna hade redan sen innan bestämt sig för hello kitty ''enkelt och bra''
Melwin och Eddie tyckte jag skulle ha VillerVallas härliga vinterset,de höll inte helt med '' De vill nog hellre ha chuggingtons vinterset...
De är bara fyra och fem år ska jag bestämma eller ska de få som de vill?
Båda seten är mycket bra,bara att jag är barnsligt förtjust i just Villervalla :-D och de gillar tåget chuggington!!

Pappa Thomas tycker de ska få välja själva,och att jag ska sluta tjata!!

Vad tycker ni mina vänner,vilket ska det bli??








Hur gör ni,bestämmer ni vad barnen ska ha på sig,eller låter ni dem bestämma själva?



Kommentarer
Postat av: ns

tjallelå:O) låt dem ha det dem trivs i.

kram

2010-10-20 @ 22:18:08
Postat av: jessica

hihi mitt förnuft säger det med,gillar det blå med,fast villervalla :-p är ännu finare :-D



Puss

2010-10-20 @ 22:22:18
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: så bra:) jo min dag har vart fin:)

2010-10-20 @ 22:43:35
Postat av: curlingmamman

Skönt att dagen slutade bra!Jag håller på Villervalla!kram vännen

2010-10-21 @ 06:41:56
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Hanna

Förutsatt att kläderna är funktionella och acceptabla för åldern så låter jag dem välja själva. Femåriga dottern vill ibland välja kläder som passar bättre på vuxna och då sätter jag ner foten. Ytterkläder är ju viktigt funktionsmässigt så där ger jag bara alternativ som är bre ur den aspekten och så får de välja ex färg.

2010-10-21 @ 07:54:53
Postat av: tia

Låt dem välja själva :)

Det blir roligare för dem då även om de inte är så gamla än, det är nog viktigt att känna redan då att ens åsikt räknas ;)

2010-10-21 @ 19:24:51
URL: http://the-baskerville.blogspot.com
Postat av: jessica

Tack för era tips!



Puss!

2010-10-25 @ 00:22:50
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback