Hostar och fräser...

Taggtråd i halsen,lock för öronen och feber!!
Vill inte men misstänker att detinte har någon inverkan på det hela :-D,det blir att fylla på lagren med halstabletter,ipren och näsdukar...Höstförkylningar är oundvikliga!!

Det är så kallt på morgonen numer att vinterkläder börjar bli ett måste brrr!
Har en del urvuxna vinterkläder som jag funderar på att lägga ut på tradera,kanske borde ta mig i kragen och börja med det :-) "

Här är de auktioner jag har ute nu,kolla gärna!

Bäst att sätta lite fart här hemma nu,stress är aldrig bra!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Inge kul med förkyning, jag har åkt på en jag med. Hade gärna skippat det med bara fyra dagar till BF!:-D



Kram

2010-10-18 @ 08:42:19
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: britta Bloggar

Krya på dig!

2010-10-18 @ 11:54:07
URL: http://brittabloggar.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback