Inatt har jag planerat...

Ytterdörrar och färg på huset,eftersom att all panel måste bytas och målas innan det kommer på plats.
Så leker jag med tanken att byta färg på huset,jag gillar gräddvitt som vi har men kanske vi skulle byta färg på knutarna och runt fönstren?
Vad tycker ni kära vänner,vilken färg?

Nu på morgonen ska Fiddelie till doktorn,dels för hon inte blir av med magvärken och inte tala om alla utslag hon har som inte blir ett dugg bättre,hon kliar sönder blodiga små sår över hela kroppen :-(....

Det finns en underbar människa som jag vill Tacka här på min blogg!
Hon är en liten sol för själen,fyller på energi med sitt glada härliga sätt!
Hon heter Ingegerd ♥



Nu ska jag bädda och och fixa lite här hemma,för snart är det helg!

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Lycka till hos läkaren!



Sv; Jag kan lägga upp recept i bloggen om du vill. ;)

Kramar

2010-10-15 @ 09:14:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback