Jag skulle inte..

Som du kära arbetskollega sa,men jag kan ju inte låta bli tyvärr!!


Mitt kök det kommer bli så fint och nya ytterdörrar,ny panel,tapeter och golv,kan se det framför mig!
Efter dessa tre år så kan vi snart koppla bort allt som hängt över oss!
Är så himla glad att allt snart är klart,det blir äntligen vårt hem!

Nu ska jag äta en skål med hemlagad vaniljglass,tänka på om jag ska fortsätta sura eller gå vidare!
Sen ska jag krypa ner och drömma om allt fint i livet som ex ha 8 friska underbara barn!

Mamma,älskar er runt jorden en miljon varv och tillbax och ännu mer!






Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Kram fina Jessica!

2010-10-17 @ 06:22:22
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: FLOOSAN

Härligt att ni är så nära målet!

2010-10-17 @ 10:14:49
URL: http://blogg.mama.nu/floosan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback