Nu

Mycket snart är det dags att bege sig till jobbet!Det är härligt att vara ledig med barnen så mysigt att bara ta dagen som den kommer "äh nu ljög jag,för ta dagen som den kommer har jag aldrig kunnat" men mysigt är det att vara hemma med barnen ♥..
Trots att det känns lite trögt på kvällen (speciellt när man inte mår så bra) att det lediga är slut!
Så vet jag att det släpper rätt snart,mitt arbete är ju mitt drömjobb!

Har sovit så få timmar inatt (igen) att det känns i huvudet ungefär som när barna var små och koliken härjade!
Varför kan jag inte bara sova!!

Ni får alla ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: medmänniska

Du har för många "måsten" på dig!;) försök släppa lite så kanske du mår bättre

2010-10-08 @ 10:24:32
Postat av: Malin

Hoppas det gick bra att jobba idag trots att du inte fått så mycket sömn!



Ta en god kopp chai-te ikväll och försök lägga dig lite tidigare /Kram Malin

2010-10-08 @ 18:23:52
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nyfiken... vem var det som hade målat tavlan??

Har inte sett något svar.

Kram

2010-10-08 @ 20:25:41
Postat av: angela

kära vän hoppas du sover gott i natt! vi både måste försöka sluta oroa oss och få oss lite sömn. iaf en natt i veckan ;-)

hoppas du får en toppen helg. jag saknar dig!

2010-10-09 @ 00:32:04
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: jessica

Fina Underbara ni <3

tack för ni är så goa' vid mig!



Kraaam!



Kommer visa vinnaren och vem det är,ikväll!

Puss

2010-10-09 @ 09:37:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback