Så nu var det gjort...

Den jobbigaste undersökningen är nu äntligen gjord och nu är det bara att vänta på svar!!
Jag har tur som har en fin och snäll vän som alltid ställer upp och följer med mig,stackarn :-(

Tack snälla vännen min ♥

Nu har jag packat mina och de små barnens kläder,de stora barnen packar själva :-)
Så nu är det bara badkläder,badhanddukar,smink,schampo och tandborstar m.mm kvar att packa!
Ska bli så kul att få åka hemifrån och till LaLandia superstället för alla!

Ska åka till Östensson och handla det sista nu,så vi får se om vi kanske ses senare!

Kram/J



Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Hoppas ni hade det mysigt!kram

2010-10-28 @ 08:36:08
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: ns

<3 <3 <3

2010-10-29 @ 09:42:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback