Sol underbara sol..

Vädret är strålande idag,ser ut som sommar men i höstfärger ;-)

Vi har slöat hela förmiddagen,jag och mina små pojkar,nu har precis nyss börjat med lunchen ''pasta med baconsås står på menyn''

Fiddelie och Alica kommer snart hem från skolan,mina duktiga små tjejer.

Blev lite ändrade planer här idag,skulle åkt in till Motala men dels är bilen sönder ( vi vet inte vad som hände men batteriet ladda ur och efter det blev den helt konstig ) vågar jag inte åka med och sen fick inte Thomas ledigt och själv med barnen kan jag inte åka :-D inte dit jag skulle allafall ;-)
Inte sörjer jag för det...

Nu ska vi äta lite och sen tror jag vi tillbringar resten av dagen ute!

Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback