Sorgligt..

springer runt och plockar som en tok ''don't I always do that''  slänger en titt på tv och blir fast och nu är jag så berörd..
En film om en Mamma som lämnar ifrån sig sitt barn,sin dotter det gör så ont att se.Men ett beslut fattat med kärlek!
Mamman har mycket svåra drogmissbruk och kommer från en trasslig familj med övergrepp så hon beslutar att detta måste vara det bästa för hennes dotter!
Tänk att ha ett beroende som är starkare än kärleken till sitt barn,men ändå ha förståndet och så mycket kärlek till sitt barn att man förstår att barnet har det bättre utan dig!!

Filmen heter Engelen!

Det får mig att tänka på hur många barn som har ett rent helvete var dag,och vi vuxna bryr oss inte!
VI vet men gör inget,vi tänker mer på hur föräldrarna skulle må om man la sig i!!
''förbannade omänsklighet''

Ett litet barn som får bli vuxen utan barndom,det är fruktansvärt att ett barn ska vara rädd för att komma hem,att ett barn ska vara hungrigt och få stryk.Ett barn som inte känner sig tryggt eller lever under kräkning av olika slag av de som ska ge trygghet och stötta och finnas!

Det gör mig så ont!!

Vad gör DU ?!

Blundar du?




 



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Usch så hemskt, såna där filmer kan jag sitta och böla till. :(



Ja, de har säkert testat allt det där redan...det är bara det att jag måste liksom få bekräftelse på det, så det är bäst jag jag frågar sen, så jag kanske kan få sova lite i natt iaf. ;)

Skönt att höra att man inte är ensam om att va sån där. Min kära mamma bara suckar åt mig och säger åt mig att jag måste sluta dra iväg med mina tankar. Men det är inte så jävla lätt ju. Hade det varit så enkelt så hade jag ju gjort det för längesen ;)



Kramar

2010-10-07 @ 11:45:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Hej fina J,nej jag började blogga för en vecka sedan,men det är kul!Ta hand om dig och de dina!kram

2010-10-07 @ 20:20:22
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Tjolahopp

vem hade måalat teckningarna i ditt tidigare inlägg?

nyfiken

2010-10-07 @ 23:20:04
Postat av: jessica

Visst ja det hade jag glömt bort,ska utse vinnaren imorgon/tack för påminnelsen!



Kram

2010-10-07 @ 23:39:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback