Stressigt värre...

Vilken dag,det har gått i ett,kartonger överallt och massor att plocka upp och lägga in,jag gillar när det är full fart men idag hann jag inte dricka kaffe :-D då är det lite för mycket ;-)

Lego,TopModel,Suntoy,Mountain buggy,amvina och villervalla m.mm  allt kom på en gång idag!






Har en rolig tävling som jag vill låta er ta del av,en helt underbar vän ( som idag gjorde min dag)har en blogg och där kan man just nu Vinna en:


Tävla här

P,s går även att köpas på www.kidzshop.se såklart!
Nu är det hög tid att sova!

GodNatt gott Folk!

Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Var rädd om dig fina J kram

2010-10-27 @ 05:49:24
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback