Titta det snöar!



Igår när barnen skulle sova kom den första snön,Melwin och mamman sprang ut och försökte fånga dem på bild!
Lättare sagt än gjort!
Lite flingor ser ni väl eller hur?

Nu har jag nästan tagit mig igenom den största tvätthögen på länge pust och stånk,skönt är det allafall att känna doften av ny tvättat och slippa se tvättkorgarna rinna över med smutsig tvätt..

Småkidsen är på Pyjamas party hos kusinerna,jag är ensam hemma med mina katter,ni som har FB kanske sett att jag är ensam (med mina ) katter och nya Iphone :-D blev lite bilder på katterna hihi!

Funderar på att ta en promenad innan jag hjälper Thomas med maten!


Puss!



Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

coolt snö redan

2010-10-16 @ 18:08:07
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Linda

skönt när man väl tagit sig igenom de där tvätthögarna!

2010-10-16 @ 19:52:15
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback