Tradera pust!

Är så trött på att lägga ut aktioner på tradera så ni anar inte :-( men vad gött att det är gjort,det är ett sådant där tråkigt måste som förhoppningsvis ger lite utdelning!
Direkt efter jobbet igår så blev det att sätta fart med barnens garderober,vad de växer de små!!
Det blev inte mindre än 45 aktioner på bara de fyra minsta barnens ur vuxna kläder :-D

Kanske finns det något ni finner av intresse,det finns en hel del Villervalla,Novastar,Molo,Katvig och mycket mer!

Här finns de

Hoppas ni ska finna något :-)

Eftermiddagen har vi tillbringat på omberg med grannarna,härligt!




Alicia hon var hemma hos kusin Tindra och lekte denna eftermiddag och ville inte följa med oss andra,om någon undrar vart hon är vår lilla skrutta ♥

Nu ska jag hoppa ner i sängen och om inte annat försöka sova en stund!

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Tjolahopp

hej



nu va jag rolig...va inne o kollade dina grejor på tradera o la ett bud...såg i efterhand att strl va för liten för min tjeja...hoppas någon lägger över för då får du ett bra pris hehe vet att dina grejor är bra men min tjeja har nyligen gått upp 104/110 o grejen jag bjöd på va 98....



men de e lugnt...vinner jag så vill jag hämta den i affären....om de går bra



kram

2010-10-11 @ 08:20:46
Postat av: Jessica

Det är lugnt :)

Kraam/J

2010-10-11 @ 12:03:48
Postat av: Marie

Där fanns mycket fint att ta sig en närmare titt på, och mycket i precis rätt storlek också :)

2010-10-12 @ 21:28:04
URL: http://lyckansland.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback